Heeft u schade? Download hier het formulier.
Als er sprake is van schadedreiging (nadat levering heeft plaats gevonden), neemt u contact met ons op. Samen bekijken we hoe we ervoor kunnen zorgen dat uw klant alsnog betaalt, voor het einde van de wachttermijn (meestal drie maanden). Hebt u ook het fabricatierisico verzekerd (de periode voor levering) en denkt u dat u niet kunt leveren, dan loopt u kans dat u de gemaakte kosten niet vergoed krijgt (fabricatieschade). Neem ook dan contact met ons op. Met u zullen we bekijken wat we kunnen doen om schade te voorkomen of te beperken.
Als de wachttermijn is verstreken en betaling niet heeft plaats gevonden, kunt u bij ons een verzoek tot schadevergoeding indienen. Het bijbehorende formulier vindt u onderaan deze pagina.
Staat al vóór de vervaldag van de vordering vast dat niet binnen de wachttermijn zal worden betaald (bijvoorbeeld door het faillissement van uw debiteur), dan kunt u verzoeken om schadevergoeding op de vervaldag van de vordering.